Sociální sítě jsou jako přeplněný koncert nebo demonstrace na Václaváku

Sociální sítě jsou místem, kde je velká koncentrace osob. Představ si to jako vyprodanou O2 Arénu nebo přeplněný Václavák při nějaké demonstraci. Jak v tomto davu lidí najdeš svého správného klienta a dovedeš si ho k sobě domů? Tedy do databáze…

Co by mělo být tvou misí na „sockách“?

Přesně to, co je v úvodu. Sociální sítě jsou místo s velkou koncentrací různých lidí různého věku, různých zájmů, profesí a s různými potřebami. Každý z nich má jiný důvod, proč se zrovna zalogoval a sjíždí obsah.

Hledá zábavu, drby, informace. Možná hledá přivýdělek nebo obchodní příležitost. Určitě nehledá způsob, jak okamžitě utratí své peníze.

Ty ale chceš prodat! To se přece míjí. Nebo ne?

Mám pro tebe dobrou zprávu. Míjet se to nemusí. Stačí, když dodržíš několik pravidel a víš, co děláš. Bohužel dost často vidím, že se na sociálních sítích začínající (ale i pokročilejší) online podnikatelé chovají jako slepí myslivci. Střílí naslepo různé typy příspěvků, kopírují jeden od druhého, postují hlavně zvířátka místo expertízy, popřípadě trapně mnoho expertízy a různé další nešvary.

Zaujmi a starej se!

  1. Vytvářej příspěvky, které zaujmou. Musí přitáhnout oko. Obrázek + titulek nebo 1.věta.
  2. Vyprávěj svůj příběh, zapoj emoce. EMOCE je totiž ta tajemná esence úspěchu.
  3. Ochytřuj a bav.
  4. Nabídni něco, co vyměníš za kontakt (magnet). KONTAKT je cenné platidlo.
  5. Pak se o své kontakty starej.

Vypadá to jednoduše. Jednoduché to je, pokud víš, co děláš. Říká se tomu zahřívání publika (klienta). Více o tom píšu v tomto článku.

Je to cesta dlouhá, postupná, ale na jistotu. Funguje líp, než „pokus-omyl“ cesta.

Jak to udělat krok po kroku, to ti ráda předám v mentoringu Tvůj příběh prodává. Ten je nově jako skládačka, kde si můžeš nakoupit postupně jednotlivé kroky, nebo za zvýhodněných podmínek celý balíček.

Dozvíš se:

  1. Jak vyprávět svůj příběh, jak pracovat s emocemi
  2. Jak si ze soc.sítí (Václaváku) přivést ty správné klienty k sobě do databáze
  3. Jak mluvit řečí kmene klienta tak, aby na to slyšel a nakupoval
  4. Jak správně napsat různé typy obsahu. Jako online podnikatel musíš psát denně tisíce písmenek
  5. Najdeš esenci své osobní značky a tu otiskneš do textů
  6. Najdeš svou cestu prezentací a zahříváním publika

Je jen na tobě, jak si mentoring poskládáš. Já ti slibuji, že nuda nebude. Interakce a praxe dostatek.

Zajímá tě to? Napiš mi.

Jsem vypravěčka příběhů. Slovo je můj pracovní nástroj. Díky mému programu Tvůj příběh prodává tě provedu tajemstvím příběhu a emocí. Příběh je mocný - prodává, získává klienty, plní sny.