Reklama a pravá mozková hemisféra

Malé zamyšlení nad reklamou. Opravdu máte pocit, že reklamy fungují? Nebo respektive jsou tvořeny tak, aby se vám zaryly do podvědomí a pamatovali jste si je?

Co na to náš mozek? Naše mozkové hemisféry?

Pro levou hemisféru jsou fakta

Právě těch současná reklama hodně využívá, zejména televizní. Mozek má omezenou kapacitu pojmout množství informací. Když vezmu v úvahu, že už tam nějaké jsou, tak si reklamy vůbec nezapamatuje.

Jen tak pro zajímavost: Pamatuješ si, co bylo včera v TV reklamě? Já osobně jsem zaznamenala jen dvě reklamy. V tom nezměrném množství – jen dvě! Opět se nám s blížícími Vánocemi vrátila na obrazovky „Já nemusím, já už ho vidím. – Kofola“ a roztančená Dedoles morčata v barevných spoďárech a ponožkách.

Pro pravou je příběh a vtip

Co nám to říká? Že reklamám chybí příběh, dobrý příběh. Chybí jim vtip nějaká kultovní hláška. Je to snad tím, že reklamy dělají ti, co to neumí? Nebo zadavatelé nevědí, co přesně chtějí – tedy vědí, ale nenechají si poradit, že v reklama není o představení portfolia, ale o příběhu značky?

Nejdřív musíš vědět esenci (jedinečnost) svého brandu

Ano, nejdříve musíš znát svůj brand a jeho esenci a potom můžeš vyprávět jeho příběh. Kdekoliv, i reklamou.

Toto je velmi podceňovaná disciplína.

Pojď se naučit vyprávět příběhy – určitě si vybereš ten správný produkt pro tebe. A už teď ti řeknu tajemství – od ledna bude spousty novinek, které budu postupně představovat. – KLIKNI TADY.

Jsem vypravěčka příběhů. Slovo je můj pracovní nástroj. Díky mému programu Tvůj příběh prodává tě provedu tajemstvím příběhu a emocí. Příběh je mocný - prodává, získává klienty, plní sny.