Je to volovina! Nebo ne?

Dokážu, že je to absolutní nesmysl, uveřejním o tom článek, a budu slavná.

To byla má první motivace dokázat nesmyslnost nějakých rádoby neuro náplastí, které letošní jaro zaplavily sociální sítě. Upřesním: jde o náplasti (já jim říkám polepky) firmy Super Patch.

V mém záměru mě ještě potvrdila kamarádka, která mi volala a velmi nadšeným tónem o náplastech vyprávěla. Nenechala se přerušit ani, když jsem jí řekla, že ji přes hluk ulice vůbec neslyším. Mlela, dokud se nevymlela.

Má zvědavost, a hlavně touha po sestřelení každého „bulshitu“ ze světa, mě dohnala ke komunikaci s některými jedinci, kteří na sítích náplasti prezentovali. Oslovila jsem tři z nich. Dostala jsem třikrát tutéž nesmyslnou odpověď. Ale jako přes kopírák.

Aha, takže polepková mlha, super. Takže o formě distribuce mezi lid máme jasno.

Poznámka redakce – tedy mě: To je velký nešvar sítového marketingu, že aktéři účastni v síti nejsou schopni vlastních slov a papouškují nesmysly napříč větví sítě. Bohužel, to dost odrazuje nezúčastněné.  Mimochodem, právě pro ty, kterým došly vlastní slova, organizujeme workshop „Jak se přesně odprezentovat za 1 minutu“. Napiš mi na vlasta@antoska.cz , pokud to potřebuješ. Tedy, napiš mi, i když máš dojem, že to nepotřebuješ.

Zvědavost byla silnější, než můj sabotér realista, který mi našeptával: „Škoda času, taková blbost!“

Jak může fungovat něco, co není ničím napuštěno a v čem nic není. Jak může fungovat něco jen tím, že si to nalepíš na kůži.  Pátrala jsem dál. Dostala jsem trochu relevantnější informace. A časem jsem mohla vyzkoušet polepky na své vlastní kůži.

Já, největší skeptik. Nevěřím ničemu. Ale opravdu ničemu. S velmi ironickým výrazem a potutelným úsměvem jsem si nechala nalepit náplast. A ještě předtím jsem paní dost dusila, ať mě přesvědčí něčím jiným, než jen kecy, které opakují všichni.

Moje první zkušenost na tělo

Náplast jsem dostala na jedné lehce vzdělávací a lehce propojovací podnikatelské akci. Způsobila to, že jsem chtěla přednášejícího zakousnout a vynést v zubech, protože plácal nesmysly kombinované s citacemi z mého YT kanálu. Došlo ke konfrontaci, kterou jsem ukončila slovy, že si nesmírně vážím toho, že osobně potkávám jednoho ze svých 17 sledovatelů. Cítíš tam tu ironii, že?

Věřím tomu, že bez polepky bych seděla v tichosti, resp. v tichém vzteku a potom dost nasr, tedy naštvaně odešla. Já bojuju sice za pravdu a proti hovadinám. Ale zase nejdu do otevřených sporů, pokud mě to překvapí, přesáhne nebo fakt vytočí. Nechci totiž trávit zbytek svého krásného života ve vězení, že jsem někomu dala přes ústa.

Dostala jsem otestovat další náplasti. Ono je jich totiž několik druhů. Na bolest, na soustředění, na hubnutí, na výkon, na spaní apod. Vzala jsem si pro mamku na bolest. A od jedné paní jsem dostala dáreček – polepku na soustřední, abych dopsala zbytek nové knížky 😊

Cestou domů jsem ztratila z hlavy informaci, že polepka na bolest se aplikuje co nejblíže k místu bolesti. A tak jsem mamce růžovou náplast na bolest kolena aplikovala k zápěstí.

Po několika hodinách: „To nezabírá, to je k ničemu. Koleno mě bolí pořád stejně.“ Řekla mamka. A po další hodině. „Ale víš co? Mě přestal bolet kloub palce na ruce. A nevypadnul mi hrnek z ruky.“

Jasně růžová polepka byla 5 cm od kloubu palce. Všímáš si, že je růžová? Tedy stejně jako pilulka na bolest. Ať je to záměr nebo ne, přesně tak funguje. Jen je bez chemie. Není to léčivo, je to zdravotní pomůcka. To už mohu potvrdit.

Vyzkoušela jsem na sobě a také na mém okolí pár dalších polepek. A k mému údivu, stal se téměř zázrak na počkání.

Tak jak to teda je?!

Teď tě asi překvapím. Já skeptik. Odpůrce sítí v Čechách. Hledač pravdy. Marketér, co nenávidí marketing, … Jsem se stala zástupcem této super polepky značky The Super Patch Company.

Tomu říkám příběh s pointou a s vývojem hlavní postavy!

Nevěříš tomu? To se možná nedá vysvětlit, to se musí zažít. Můžeš to zažít u mě.

Zajímají tě podrobnosti? Jak to doopravdy funguje? Proč to tak funguje? K čemu je to dobré? Pro koho to je dobré?

Chceš vyzkoušet?

Máš několik možností:

  1. Napsat mi a vyzkoušet polepku u mě. vlasta@antoska.cz
  2. Koupit si polepky u mě.
  3. Koupit si polepky jako zákazník na e-shopu firmy. KLIKNI.
  4. Přidat se do mého týmu a stát se také ambasadorem této značky (a mimo jiné, dobře si vydělat).
Jsem vypravěčka příběhů. Slovo je můj pracovní nástroj. Díky mému programu Tvůj příběh prodává tě provedu tajemstvím příběhu a emocí. Příběh je mocný - prodává, získává klienty, plní sny.