Chci nové www / chci předělat www. Co s tím?

Co udělá většina lidí, když jim hlavou projde myšlenka, že potřebují nové webové stránky?

Co bys udělal ty?

Většina lidí začne zhruba bodem číslo 9 z 10. Zavolá webaři. To ale není první krok, kterým bys měl začít!

Zažila jsem v praxi dva mezníky, kdy lidi začínají úplně nelogicky od konce.

První mezník:

Zakládám si firmu. Čím začnu? Začnu malovat logo a vymýšlet název firmy.

Co budu přesně dělat? Komu? Rizika? Náklady? Místo? Nevím. Ale mám logo.

Druhý mezník:

Potřebuju web. Zaplatím webaři za prázdný web drahé peníze. A ten obsah on tam pak někdy frkne. Nevím, k čemu, proč, pro koho. Ale mám web.

Trochu mi to připomíná pubertální lásku. Zamilovala jsem se do Nováka. Chodím na tajňačku kolem něj. Kreslím si srdíčka, učím se podepisovat jako Nováková. Ale s Novákem jsem ještě nebyla na rande a možná ani nikdy nepůjdu.

Začněme znovu:¨

Potřebuješ nový web?

Čím začneš? Ne, stop! Webaři ještě nevolej!!!

Zrovna jsi zapomněl na to, že OBSAH je král.

Malý TO DO LIST pro tebe, pokud chceš nový web: Ještě STOP 😊 Malý TO DO LIST toho, co spolu můžeme připravit:

  1. Analýza trhu. Pro koho bude ten web (cílovka). Klíčová slova. Jakou řečí mluví kmen zákazníků. Co mají zákazníci na webu udělat. Tedy k čemu je? Proč ten web chceš? Jakou bude mít funkci?
  2. Esence tvého brandu (kdo jsi, co nabízíš, možná brandový archetyp), symptomy zákazníka.
  3. Nakreslit na papír náčrt webu.
  4. Barvy, fonty, texty, obsah.
  5. Celkový vizuál.
  6. Doména, hosting, šablona.
  7. Teprve teď řešíš web. Tvorba www.
  8. Popisy stránek, klíčová slova, a vše kolem SEO.
  9. Testy, vše funguje? Funguje a vypadá to vše dobře a na všech možných zařízeních?
  10. Pravidelný nový obsah – aktuality, blog…

Všiml sis, že až v bodě č.7 řeším tvorbu stránek? Bod 1 – 6 je na tobě, resp.na mě/na nás, pokud si domluvíme spolupráci. To vše musíš mít dopředu nachystáno, pokud uvažuješ o webu.

Bohužel, je mnohdy nevyřčeno, že webař tvoří POUZE web. Web, bez OBSAHU. Obsah je něco jiného, než web udělat.

Z tohoto důvodu jsem se před pár týdny rozhodla, že když už s klienty dáme dohromady obsah, tak ten web už zvládneme taky. Tedy, žádné složité programování. Většina podnikatelů potřebuje a vystačí si se šablonou ve WordPressu. Rozšířila jsem o tvorbu své portfolio.

Se mnou, nebo s mým týmem, pokryjeme už tvé brandingové potřeby od A – Z.

Jsem vypravěčka příběhů. Slovo je můj pracovní nástroj. Díky mému programu Tvůj příběh prodává tě provedu tajemstvím příběhu a emocí. Příběh je mocný - prodává, získává klienty, plní sny.