Tak by se také dala popsat cesta zahříváním publika. Tedy procesu, kdy úplně tobě neznámý uživatel sociálních sítí se stane tvým fanouškem a posléze klientem. Tím ideálním.
Určitě už jsi někdy slyšel/-a tuto poučku z psychologie prodeje. Jsou to jednotlivé kroky, kterými musí každý projít, aby nakoupil. Je to logické. Když potkám na ulici chlapa, co se mi líbí. Nebo jinak. Když potkám na ulici jakéhokoliv chlapa, tak se nebudeme za 2 minuty brát.
V offline světě zjistit sympatie je poměrně krátký proces. Vejdu do prodejny: „Och…“ A už jsem venku. Za pultem stála nasupěná baba nebo to tam nevonělo nebo se mi tam nelíbilo nebo cokokoliv. Stejně tak vejdu dovnitř a líbí se mi tam. Láska na první pohled.
V online světě, asi díky té anonymitě, je to zdlouhavější. Říká se, že tě musí klient vidět tak zhruba 30x, aby se stal tvým fanouškem.
Tady jsem psala, jak zaujmout na sociálních sítích a co je jejich účelem.
Co přesně dělat, respektive psát a poskytovat svému klientovi v jednotlivých částech tohoto cyklu se dozvíš v mém mentoringu Tvůj příběh prodává. A také to, jakou volit rétoriku v jednotlivých cyklech.
Představ si, že jsi slavný zpěvák. Nebudeš v každé fázi „zahřívání“ sdělovat: ˇČau, já jsem zpěvák ze Španělska David Dagos. Znáš mě?“ Pokaždé, když se objeví v telce, tak řekne stejnou větu.
Lepší postup:
U prodeje tvé služby nebo produktu je to stejné. Vykomunikuj každou fázi a ve správný moment si řekni o prodej. A starej se:)
Chceš vědět víc? Neváhej mi napsat na vlasta@antoska.cz