Vzpoura strojům – budou mít „kopíci“ co žrát?

VZPOURA STROJůM? Umělá inteligence x autor

Teď, čerstvě, prolétla internetem zpráva o tom, jak umělá inteligence zamíchá tvorbou obsahu. To, že je schopna sama napsat článek. Prostě vygenerovat ho z informací na internetu.

Něco podobného dělá copywriter. Něco podobného jsem dělala já. Udělala jsem si 10 rešerší a z nich napsala jedenáctou verzi o nějakém tématu. Trvalo mi to nějaký čas. Minuty nebo někdy i hodiny. Na stisk jednoho ENTER řádově ve vteřinách ti umělá inteligence úplně stejným způsobem vygeneruje třeba článek na blog. Tohle už je k mání nějakou dobu. Nevím, jak dalece je to využíváno. Minimálně forma překladače ze zahraničních zdrojů a v neupravené verzi prsknuto někam do online prostoru.

Teď se z toho dělá nové „halo“ a nový směr.

Nabízí se otázka: budou mít kopíci co žrát?

  1. Stále je spousta chabého obsahu na internetu, který píše nevím kdo za nevím co. Takže se to vlastně ani nepozná.
  2. Copywriter se, na rozdíl od stroje, umí nacítit na svého klienta a měl by psát jeho ústy jeho publiku.
  3. Ani umělá inteligence nepřenese ty správné emoce.

Tvůj příběh prodává

O tom to je. Najdi esenci svého brandu, správného klienta a jeho řečí (řečí jeho kmene 🙂 ) mu sděl svůj příběh. Tak, aby se s tebou ztotožnil a věděl, že ty mu právě pomůžeš. A potom pomáhej.

Že nevíš jak na to? Jak vyprávět příběh tvého brandu, jak mluvit řečí kmene správného klienta? Nebo cokoliv jiného?

Psát tě může naučit kdokoliv. Já tě naučím vyprávět. Vyprávět tvůj příběh, který bude prodávat. LINK pro více info ZDE.

Jsem vypravěčka příběhů. Slovo je můj pracovní nástroj. Díky mému programu Tvůj příběh prodává tě provedu tajemstvím příběhu a emocí. Příběh je mocný - prodává, získává klienty, plní sny.