Branding - zrcadlo vaší značky
Nově vám nabízím zpracování vaší osobní značky. Aby byla tím nejlepším vašim zrcadlem a zároveň přitáhla vašeho ideálního klienta. Od barev, obsahu až po vytvoření webu.
Od roku 2018 se velmi intenzivně věnuji marketingu. Vedu kurzy, kde své klienty učím, jak "vyprávět příběh své osobní značky". Učím klienty, jak tvořit obsah pro své podnikání. Radím klientům s UX designem webu, grafikou, fonty, texty. Také se svou prezentací, aby byla jedinečná a autentická. Věnujeme se klientově cílovce. Základ je při vyprávění příběhu svého brandu mluvit řečí kmene klienta. Jen tak bude rozumět.
A také chápat potřeby své cílovky. A to vše zohlednit v samotné prezentaci.
Svým klientům se věnuji individuálně. Doposud jsem nenašla univerzální a instantní návod, který funguje do hloubky a každému. Právě proto jsem zrušila kurzy tvorby obsahu z projektu Příběh, který prodává. Obecné kurzy jsou na trhu v mnoha podobách. Základ hrubého textu vygeneruje AI. Můj klient, tedy ty, co to tady čteš, chce řešení právě pro sebe a pro svou obchodní značku. A to okamžitě převést do praxe.
Nadále tento projekt, tedy Příběh, který prodává, bude formou mé služby. Konzultace přímo na míru pro tebe a tvou značku. Lekce přímo na míru. Tvorba grafiky a textů. Nově také tvorba webových stránek.
Co myslím tím "vyprávět příběh své osobní značky" nebo "vyprávět příběh svého brandu"?
Každý úspěšný podnikatel by se měl umět skvěle odprezentovat v online médiích jedinečnými posty na sociálních sítích, dokonalý web, zajímavou grafiku, čtivé a konvertní texty.
Příběhy prodávají. Příběh tvé značky bude mít pravdivnou ESENCI sdělení tvé značky. Tedy to proč děláš to, co děláš. Pro koho je služba nebo produkt. V jaké tonalitě ten příběh vyprávíš - tykáš, vykáš? Je to luxusní produkt? Je to něco pro každého? Řeší produkt/služba něco specifického?
To vše je součást tvého vyprávění.
Kořením vyprávění je řeč brandových archetypů.
To vše spojíš dohromady a výsledkem se stane tvůj brandový manuál. Takový scénář k tvé komunikaci s klientem a ke klientovi.
Jaké typy příspěvků postovat na sítě, jaký mít web, jak působit na klienta.
Slovně, barvami, grafikou.
To vše je vyprávění příběhu tvého brandu.
Co si u mě můžeš objednat?
- KONZULTACE BRANDINGSpolečně přijdeme na to, co je tvou esencí. Co je tvé proč. A najdeme směr komunikace a tvou jedinečnost. A tuto ESENCI obtiskneš do každého svého textu k tvé prezentaci. Okořeníme to brandovým archetypem. Najdeme k tomu barvy, styl grafiky, fonty, styl prezentace.
- KONZULTACE OBSAHObsah = text. Práce s textem, copywriting. Revize AI textů a naplnění těchto textů srdcem a emocemi. Texty pro weby, mailing, reklamu.
- KONZULTACE SÍTĚ / Storytelling vs. vyprávění příběhuPříběh a jeho využití pro reklamní texty. Psychologie prodeje a marketingové poučky = jak udělat z příběhu reklamní text. Jak toto využít na sociálních sítích, aby to prodávalo. Několik prvních postů, včetně grafiky.
- TVORBA WEBUSe všemi informacemi, které potřebuješ k vyprávění svého brand příběhu je už jen malý krůček toto vše transformovat ve webové stránky. V dnešní době většina online podnikatelů nepotřebuje složitě naprogramované weby. Tvůj web ti vytvořím ve WordPressu. Ideálně v šabloně MIOWEB, která nabízí vše z technikálií, co opravdu potřebuješ.
- SWOT A ANALÝZYPotřebuješ vědět, jestli ti projekt vydělá? Vytváříš MKT plán? Tento bonus navíc mohu poskytnout. Je to tajné, ale jsem původem ekonom.
Zajímá mě / objednávám / chci se doptat:
Ceník:
Konzultace: 1500,-/hodina.
Služby - tvorba: 1190,-/hodina.
Pro představu:
Brandový manuál od 10.000,- do 30.000,-.
Otextování www od 20.000,-.
Sítě - první příspěvky, šablony pro další od 6000,-.
Tvorba WWW (komplet s obsahem) od 60000,-.
Tvorba WWW (bez obsahu a brandu) od 18000,-.
Kdo je Vlasta Antošová?
Jsem vypravěčka příběhů. Předám ti umění jak právě vyprávěním příběhů tvé značky znásobit tvůj zisk.
Naučím tě využít příběhů na sociálních sítích tak, že nemusíš platit za reklamu. Nebo jak se prezentovat na blogu. Jak využít potenciál mailů. Zkrátka, jak vyprávět příběh své osobní značky tak, aby (tě) prodával.
Pomocí srovnání mozkových hemisfér budeš mít vždy hlavu plnou nápadů.