Jak se odprezentovat za 1 minutu

28.11.2024  9-13h

Zvu tě na živý nebo-li offline a velmi interaktivní workshop v Praze. Odejdeš s propracovanou Minutovkou a Výtahovkou, resp. s dokonalým představením se tvé osoby jako značky tak, aby se na tebe stála fronta.

Zřejmě si myslíš, že:

Přesně se odprezentovat je brnkačka. Prostě řekneš co děláš a je to. Nebo napíšeš něco do bio v profilech na sítích. O co jde. Je to jedno. Nebo?

 

ALE

 

- bio má omezený počet znaků

- při off prezetaci něco řekneš, vždyť mluvit umí každý, ale i tak si stále přijdeš neviditelná/-ý. A o pauze obíháš ostatní a vnucuješ svéma materiály a vizitky. 

Zřejmě ti běží hlavou myšlenka:

Jaké by to bylo, kdyby na mě stála fronta?! 

Představím se, něco sofistikovaného řeknu a všichni budou chtít mé služby. Všichni! No, nemusí všichni, stačí ti, se kterými budu rád/-a spolupracovat a komu mohu pomoci.  

Co kdybys věděla, jak:

...se přesně odprezentovat

Pokud chceš konečně jasný návod, jak dostat své prezentace "esenci tvé obchodní značky", a ne pouze obecné poučky.

Na WS se podíváme trochu do hloubky na tvé hodnoty, expertízu i tvou osobnost. Jen tak se dají vystavět pevné základy tvé prezentace, tj. komunikace směrem ven ke klientům.

...použít svou Minutovku

Minuta se může zdát jako málo času. Pro 1.krok v tvém příběhu, který prodává tě může sestřelit nebo naopak pomoci k vyšším ziskům a větší klientele.  Nepromarni svou minutu, která ti může pomoci na cestu ke hvězdám.

...poskládat Výtahovku

Připravit si svůj Elevator Pitch je také základem. Je to čistá koncentrace sdělení z tvé Minutovky. Pár slov, která tě prodají.

A co tak je zabarvit tvým brandovým archetypem jako kořením tvé komunikace.

antoska.cz

KDO JSEM: Vlasta Antošová

Jsem spisovatelka, copík a markeťačka. Předám ti umění  vyprávění příběhů.

Své klienty učím, jak vyprávěním příběhů a textů plných emocí sdělit přesně a konkrétně myšlenku a "svou messege".  A to jak v tvůrčím psaní, tak příběhem  tvé značky znásobit tvůj zisk. Vyprávět a prezentovat příběh tvé obchodní značky je ten základ pro stavbu tvého byznysu.

Sama využívám organického dosahu sociálních sítí. Díky přesně cíleným postům jsem ušetřila minimálně 200.000Kč za reklamu. Nevyužívám pouze sociálních sítí, ale veškerých možností v online světě. Ukážu ti, jak to dělám.

Mám rozepsaný další román. A denně tvořím různé články na blog. Psaní je pro mne osvobozující.

Denně využívám metodu mozkových hemisfér pro práci s nápady a psaní. Být řízeně kreativní mi zaručuje radost a svobodu v tvorbě. 

Ráda ti předám své know-how, jak napsat jakýkoliv text, prodejní nebo pro radost. Chceš se to naučit?

3 kroky k perfektním textům:

Správná volba slov

Jedním slovem můžeš vystřelit ke hvězdám, ale také se potopit do hlubin. Jak pracovat se slovy, s emocemi v textu a se svou prezentací. To je také součástí WS.

 

Esence tvé značky

Prezentuješ sebe - tedy sebe, své hodnoty, svou expertízu, svůj produkt, svůj přístup k věci. To vše je jedinečné. Je to esence tvého brandu. Odprezentuj ji ve svém příběhu.

Jazyk brandových archetypů

Jasně a prakticky zjistíš, jak se odprezentovat. A takovou třešničkou bude nástin brandových archetypů. Ten tvůj ti může pomoci v tvé komunikaci.

Obsah workshopu Jak se přesně odprezentovat v 1 minutě:

  • Najdeš esenci svého brandu
  • Vyzkoušíš si práci s textem a příběhem
  • Vytvoříš si svou Minutovku a dostaneš na ni zpětnou vazbu
  • Z Minutovky vytvoříš Výtahovku
  • Dozvíš se spousty typů pro práci s příběhem, který prodává
  • Jako BONUS 1 - zjistíš svůj brandový archetyp
  • Jako BONUS 2 - 20 min.konzultace navíc po skončení WS

Termín: 28.11.2024 9-13h

Místo: kavárna Art-N-Coffee, Na Příkopě 860, Praha 1

Cena: 3.990,-Kč (workshop, materiály, know-how, snídaně)

Další nabídka workshopů:

1. Jak na emoce v textu

Jak dostat do textů, do příběhu skutečné emoce. Žádné obecné poučky o tom, že emoce prodávají. Ukážu ti, jak emoce "zkrotit" do tvých textů tak, aby byly skutečné a pomohly.

2. Čtyři typy klientů

Jaké mají prodejní a nákupní chování cholerici, sangvinici, melancholici a flegmatici? Jak vnímají prodejní texty? To vše se dozvíš na tomto WS a také si vyzkoušíš napsat prodejní text pro každého z nich.

3. Řečí kmene Brandových archetypů

Zjistit svůj brandový archetyp si můžeš na internetu. Ale jak toto zjištění použít ve své komunikaci pro zdůraznění jedinečnosti tvé značky. Archetypy jsou kořením komunikace a jsou využívány velkými brandy, které vědí proč to dělají. Můžeš také.

Zajímají mě další WS a proto píšu:

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.