Tvůj příběh prodává! 

Jak s pomocí metody PRAVÉ MOZKOVÉ HEMISFÉRY ovládnout tvůrčí psaní pro radost nebo copywriting pro své online podnikání?   Jak mít HLAVU plnou nápadů a své nápady zpracovat a neztratit? Jak vyprávět svůj příběh, tak aby (tě) to prodalo? A jak ho vyprávět v povídce nebo v románu? Vyprávění pro radost vs pro byznys. Jak napsat knihu?

Malý dárek pro tebe: "3 tipy jak začít psát s radostí". Neboj, po stažení tě nezačnu nesmyslně bombardovat maily. Mail dostaneš 2x do měsíce a vždy tě pobaví nebo ochytří.

Věděli jste, že každý druhý člověk touží ve skrytu své duše napsat knihu? A že 99% z nich se ke splnění svého snu nikdy neodhodlá! A když už odhodlá, nikdy ji nedokončí...

 

Věděli jste, že text, který vám přinese peníze, si nejlépe napíšete vy sami? Toto nejde delegovat na copíka!

 

Věděli jste, že každý může napsat jakýkoliv text? Vyhraněnost podle žánrů a druhů textů je pro vás minulostí!

 

Jsem Vlasta Antošová. Jsem spisovatelka a copík. Vydala jsem si sama, jako rebel, první román. Další připravuji. Už několik let mě psaní živí.

Od mala jsem si přála být spisovatelka. I když jsem to řekla nahlas asi jen dvakrát. Poprvé před tetou a strýcem. Bylo to na nějaké rodinné oslavě. Nebo spíš asi pohřbu. My se moc rodinně nedružili. Většinou se tak ne moc početná rodina sešla při karu. Natolik mě jejich reakce zaskočila, že jsem ten výsměch nechtěla už znovu zažít.  

„Holčičko, neblázni! To tě neuživí! Musíš si vybrat nějakou normální profesi!“ Spráskla ruce tetička, když jsem jí řekla, že chci být spisovatelka. „Pepo, pocem!“ Zavelela směrem ke strejdovi. „Pepo, ta holka nešťastná chce být spisovatelka!“ Pokřižovala se navíc.

„Hahaha, větší hovadinu jsem ještě, hahaha, neslyšel, hahaha.“ Strejda si ke mně přitáhnul židli. Protože se pořád ještě hurónsky smál, málem si sednul vedle.

Začaly mi téct slzy a vanilková chuť zmrzliny v puse pomalu hořkla.

To bylo poprvé. Pro mě šílená potupa. Bylo mi asi 7 let. Milovala jsem knížky. Chtěla jsem psát stejně krásné příběhy jako ty, co jsem ráda četla. Podruhé jsem to řekla jedné naší známé. Ta to hned za tepla řekla mamce. Máma jen udiveně zvedla obočí se slovy: "Vážně? To jsem nevěděla."

Bodejď jo. Já si to nechávala pro sebe. A na otázku: Vlastičko, čím budeš, až budeš velká?  Jsem odpovídala společensky únosnější verzí: Já nebudu dělat, já budu doktorka. 

Dokonce jsem měla trojky z češtiny. Občas mi nějaká hrubice ujede. Nijak zásadně. Ale víš co... Nápady na příběhy tvůrčí i prodejní to vliv nemá. (Pššt! Ale existuje profese korektor a to je přesně ten, kdo netvoří, ale opraví ti chyby.)

Máš to podobně? Tajný sen - stát spisovatelkou nebo spisovatelem. Sen někde hluboko v sobě a neodvážíš se ho říct nahlas. Třeba žiješ tak zajímavý život nebo se ti dějí kuriózní věci, že si řekneš: to by chtělo o tom napsat knihu.

Někde vzadu v hlavě máš tuto myšlenku, ale neumíš si představit, jak to uděláš? Doposud jsi nenapsal(a) snad ani deset stránek najednou. Jak začít? První věta? Děsí tě jen tato představa?

 

Nebo ti stačí vyprávět svůj příběh v kratším útvaru? Co takhle tvá osobní nebo profesní prezentace?

Chceš napsat "jen" povídku, kroniku rodiny nebo si psát pro radost

 

Nevíš, jak správně uchopit vyprávění tvého příběhu na soc.sítích, a vůbec v online světě? Jak napsat co nejlépe text do sekce O mně? Jak se co nejpřesněji představit ve dvou větách a přitom říct vše, a nic nevynechat?

 

Fungující prodejní text, který ti vydělá tisíce, si musíš napsat sama nebo sám. Toto nejde delegovat na copíka. 

Máš pocit, že klient mluví cizím jazykem nebo ty na klienta, přestože oba používáte češtinu? 

Když už konečně pochopíš, co na "tvé lidi" zabírá, přijde někdo s diametrálně odlišnou povahou a ty jsi zase na začátku? Zase jsi nepochopen.

 

 

Proč vůbec se namáhat s vyprávěním příběhu?

 

Vyprávění příběhů - Storytelling - je ve světě známý a užívaný obor pro byznys. Proč? Jakékoliv faktum zabalené do příběhu získá jiskru, šťávu a je lépe zamapatovatelné. 

 

Psaní je dokonalá relaxace a sebevyjádření. Ale i přesto se přikláním k tomu, pojmout trochu pravidel, aby se lépe s textem pracovalo. 

 

I ty dokážeš psát texty čtivé, zajímavě a také ty, které vydělávají

Napsat knihu, povídku, blog, mail, post, www, reklamu, fejeton, reportáž. Stačí si vybrat.

 

Pomocí metody PRAVÉ MOZKOVÉ HEMISFÉRY si můžeš zlepšit práci s nápady. Nemáš-li je, podpoří tvou kreativitu. Máš-li jich nadbytek, pomůže ti v práci s nimi. Také zlepší tvou paměť.

 

Získáš navíc potřebné zručnosti a dovednosti. Něco o osnově, práci s textem a podobné "nezáživnosti", které nakonec psaní udělají velmi záživné a zábavné. 

 

Stačí mě následovat. Předám ti své know-how. Staneš se spisovatelskou hvězdou nebo copywriterským diamantem.

Provedu tě psaním pro radost i pro copywriting:

Několik let jsem aktivně pracovala jako "copík" pro byznys klientelu. A v roce 2021 jsem si sama vydala svůj první román Hvězdy mně přály?. Mám rozepsané další dva. Vlastně tři.

Milá či milý psavče!

 

Co když ti nabídnu řešení? 

Pomocí unikátní metody PRAVÉ MOZKOVÉ HEMISFÉRY získáš tak ucelenou zručnost psát jakékoliv texty, pro radost i pro byznys.

 

Naučíš se vyprávět svůj PŘÍBĚH a příběh tvého brandu tak, že budeš mít minimálně dvojnásobný ZISK.

Provedu tě psaním od úplného základu. Pokud se nechceš věnovat jen byznysu - napiš klidně knihu.

 

V čem je tento mentoring jiný? 

 

1. Vychází z Metody pravé mozkové hemisféry.

2. Podnikatelky si ke mně chodí pro svou pravdu, pro ESENCI brandu. 

3. Nedostaneš instantní návody, jak na texty. Instatní je kakao. Ty získáš ten jediný, ten pro TEBE. Buď luxusní čokoládou se šlehačkou :).

4. Budeš si sama/sám sobě tím nejlepším copíkem, který lehce vystřihne posty na sociální sítě nebo článek na blog. Ušetříš si tak spousty peněz a času. 

5. Budeš si více věřit ve psaní jako takovém. Ovládneš psaní příběhu, postavy, osnovu, konflikt, formu a všemožné tipy a triky pro super příběh pro radost a pro svou vysněnou knihu.

 

Pro koho je tento mastermind?

 

1. Je pro každého, kdo touží psát.

2. Je pro toho, kdo touží v koutku duše napsat svou knihu.

3. Je pro toho, koho baví psaní a rád píše deník, povídky, cokoliv pro radost.

4. Je pro online podnikatele, kteří musí tvořit obsah na soc.sítě, do mailu, na své www, blog apod. 

5. Je pro influencery, markeťáky z malých firem, copíky začátečníky, správce sociálních sítí.

6. Je pro nekreativce i pro kreativce a tvůrce.

7. Je pro tebe, i když si myslíš, že nemáš talent na kreativu a psaní. 

antoska.cz

Kurz vede Vlasta Antošová

Jsem spisovatelka, copík a markeťačka. Předám ti umění jak vyprávěním příběhů tvé značky znásobit tvůj zisk.  

Sama využívám organického dosahu sociálních sítí. Díky přesně cíleným postům jsem ušetřila minimálně 200.000Kč za reklamu. Nevyužívám pouze sociálních sítí, ale veškerých možností v online světě. Ukážu ti, jak to dělám.

Mám rozepsaný další román. A denně tvořím různé články na blog. Psaní je pro mne osvobozující.

Denně využívám metodu mozkových hemisfér pro práci s nápady a psaní. Být řízeně kreativní mi zaručuje radost a svobodu v tvorbě. 

Ráda ti předám své know-how, jak napsat jakýkoliv text, prodejní nebo pro radost.

Psaní a vyprávění příběhů, nejen pro radost, ale i těch, které prodávají se naučíš tady:

Obsah MasterMindu:

  • Tvůj PŘÍBĚH prodává. Jak pracovat s příběhem.
    Storytelling je ve světě běžný obor - vyprávění příběhu pro byznys. Vyprávění příběhu v tvůrčím psaní x vyprávění, které ti vydělá peníze. Jaké jsou rozdíly? (Rozdíly ve vyprávění, rozdíly v tvorbě nadpisů).
  • Práce s textem. Od námětu až po finální text.
    Co vše musí obsahovat skvělý text/příběh? Není rozdílu, když píšeš knihu nebo pár vět pro byznys. Musíš mít námět, strukturu, umět vtáhnout a zaujmout. Osnova/struktura a postava/klient - to potřebuješ v každém textu.
  • Zkracuj, škrtej, recykluj.
    Práce s textem. Jeho recyklace pro různá použití.
  • Máš dopsáno? Co z rukopisem?
    Jak vydat knihu. Na co si dát pozor. A to nejdůležitější - jak knihu prodat. Jak dělat PR.
  • Copywriting a využití příběhu.
    Reklamní text versus příběh. Kde můžu příběh využít?
  • Jak vyprávět příběh svého brandu na soc.sítích?
    Letem světem o soc.sítích. Přehled soc.sítí. Co to je ten hodnotný obsah? Co to je algoritmus? Jak psát super statusy? Rozdíl v obsahu na profilu, fan page a ve skupině. Další tajemství o soc.sítích, co potřebuješ vědět, abys nemusela platit reklamu.
  • Další využití příběhů v online podnikání.
    Tvorba blogu, otextování www, nadpisy, tvorba kampaní a řada dalších textů.
  • Základy marketingu - umíš zaujmout?
    Pár MKT pouček pro upoutání pozornosti. Jak vyprávět svým klientům bez placení reklamy. Píšeme ještě pro SEO?
  • Pro koho píši? Typologie klienta.
    Kdo je ten ideální klient? Proč ideální? Kdo jsem já? Typologie z různých zdrojů a srovnání. 4 typy. A to mám opravdu psát potom 4 různé texty?
  • Branding. (Dárek)
    Jaký je příběh tvůj a tvého brandu? Řekni o sobě svůj expertní příběh. A umíš to 2 větami? Jak správně napsat www O mně - s použitím tvé ESENCE.
  • Unikátní metoda využití PRAVÉ MOZKOVÉ HEMISFÉRY- Tvoř s PMH. (Dárek)
    Jak funguje mozek? Mozkové hemisféry. Proč je fajn vyrovnat hemisféry? Práce s hemisférami ti zlepší pamět, zvýší kreativitu. Nemusíš se bát, ani když si myslíš, že nejsi na kreslení, na psaní, na jakékoliv tvoření.

3 nadupané měsíce s postupně otevíranými moduly ve členské sekci s přístupy od 12.9.2022.

Moduly přehledně poskládány a plné materiálů, pracovních listů a videí.

Roční přístup do členské sekce s možností prodloužení.

Moje podpora ve FB podpůrné skupině po dobu kurzu.

Pro prvních 10 klientů navíc 4 konzultace po skončení kurzu.

CO DOSTANEŠ VÝMĚNOU ZA SVÉ PENÍZE:

  • Jak pracovat s příběhem a s textem.
  • Pracovní listy k okamžitému využití v praxi
  • Zpětná vazba podpůrné skupině
  • Hodnota mastermindu je 60.000,-Kč / 2.400Eur. Tolik po tobě nechci.

BONUS NAVÍC PRO PŘEDPRODEJ:

  • Kurz Tvoř z pravou mozkovou hemisférou a kurz Najdi esenci svého brandu
    V hotnotě 10.000,-Kč/400 Eur
  • 2x měsíčně 1,5h Q&A ZOOM ve skupině. Celkem 12h
  • Román Hvězdy mně přály? jako malá pozornost.
  • Celková hodnota bonusů je 20.000,-Kč / 800 Eur
  • Pro prvních 10 klientů 4 konzultace navíc po skončení kurzu.
    16.8.22 - zbývá 6 míst

Cena: 29.900,- Kč / 1.196 Euro

TENTO MASTERMIND NENÍ PRO KAŽDÉHO. NENÍ PRO TEBE, POKUD NECHCEŠ:

1. získat nové zručnosti,

2. ponořit se do hloubky,

3. hledat nové řešení a čekáš jen na zázraky,

4. sám tvořit a aplikovat do praxe naučené dovednosti.

MasterMind Tvůj příběh prodává!

Pomocí metody PRAVÉ MOZKOVÉ HEMISFÉRY si můžeš zlepšit práci s nápady. Podpořit kreativitu nebo zlepšit paměť.

Získáš  potřebné 4 ZRUČNOSTI: psát, prodávát, něco z marketingu a z typologie klienta. Zručnost PSÁT projdeme velmi podrobně.

MisterMind Tvůj příběh prodává z tebe vykřeše copy DIAMANT nebo také budoucího spisovatele.

FAQ: Co ti ještě vrtá hlavou?

Psaní a ani čeština mi nikdy moc nešly, dá se copywriting opravdu naučit?

Copywriting je zručnost. Není to o známce z češtiny, ani lásce ke slohům. Je to znalost marketingových a prodejních pouček, které se rovnou naučíš aplikovat do praxe.

Nemám ambice psát knihu a ani blog. Jde mi jen o pár postu na FB. Je to pro mě?

Bezpochyby. Na sociálních sítích je velikánská konkurence, proto zručnost copywritingu je to, co nejvíc potřebuješ. Jak konzistentně zaujmout uživatele soc.sítí a udělat si z nich své klienty.

Není v kurzu zbytečně moc "psaní"? K čemu potřebuji v online podnikání znát strukturu a osnovu apod.?

Naopak. Psaní je jedna ze 4 zručností pro "copíka". Věř mi, že tyto dovednosti využiješ i jinde.

Nevadí, že jsem Slovák?

Kurz je vedený v češtině. A je pro každého, kdo rozumí česky. Zručnost psaní a psaní prodejních textů je stejná v jakémkoliv jazyce.

Mohu kurz zaplatit na splátky nebo v Eurech?

Kurz lze zaplatit v jedné nebo dvou splátkách. A v jde to v Eurech nebo v Kč. Jak potřebuješ.

Mám už nakoupených x kurzů, které ani nestíhám otevřít. Čím je tento jiný?

Určitě tě nenechám masterming neotevřít. Jiný je tím, že mentoring dělám jinak. Používám metodu Pravé mozkové hemisféry. Žádná nudná teorie a memorování pouček. Škola hrou s fokusem na praxi a rovnou na texty, které ihned můžeš využít ve svém podnikání. Součást mastermindu je také "hledání esence brandu". Abys rovnou použil/a svou jedinečnou cestu a hodnoty ve svých textech.

Chci napsat knihu. Není zbytečné info o copywritingu a prodejních textech?

Napsat knihu je 1/3 z celé práce. To nejdůležitější je její prodej. Při tvorbě PR se ti právě prodejní texty budou hodit. Je to úplně jiné psaní.